(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-30

WTF IDIOT -.-
Arkiverat under: Allmänt


Från:Anonym.
Naww allt det där alltså.. det där

Miley, du är min förebild, Du är vackrast och finast, Du och justin.. Ni är lixom. Mitt liv<33
Kommer älska dig till döden. Alla säger, Nee, men miley, hon är typ ingenting. Känd för "hannah montana" Men du är så mycket mer! om du bara visste att folk faktiskt älskar dig! Fuck alla Miley haters! Du gör misstag, men du lär dig av dom. Du skulle aldrig göra om dom igen.
älskad.
Underbar.
Vackrast.
Bra perssonlighet.
Omtyckt.
Hjälpsam.
Sammarbetsvänlig.
Perfekt..♥
Dom orden är du. Älskar dig Miles! Du är den starka solen som lyser upp allt! Att se ditt leénde på en mpndag starten av vekcan betyder mycket. Du är the Best of the Best..♥. När du är lycklig är jag lycklig. så bara så du vet, du skulle veta hur mycket du betyder.. I miss u.. I miss you smile.. ♥ No one culd take you of my heart ♥. Alweys you miley In my ♥.
skriver allt det här till tig miley.. om du bara skulle veta.. alltid du alltid vi alltid du och dina fans och ikke fans.. Kan fortfarande inte sluta tänka på det du gjorde till ditt fans i år 2010 i... julia tror jag. Hon ville ha en autograf. Men hon hade inget miley skulle skriva på. Miley slet av en liten bit av hennes tröja NAWW:´)♥
Thats you, :D
Jag kommer ihåg. första gången jag hade fått disney channel, för några år sen., så var det första pogramet jag såg på var Hannah montana. Jag tyckte det var ur dåligt. Typ så som jag tycker om bamse och pippi nu.. Och dom suger!! Haha. Sen var det ett till avsnitt efter det! åå tyckte jag, Varför jag trodde att disney channel skulle visa intressanta pogram..
och efter hannah montana intrott där. den där låten.. Best of both world så fastande den i mitt huvud.. Jag gick och köpte hennes skiva köpte saker och allt! haha . Älksade avsnitten också!
Och nu miley. så stor du har blivit! Älskar dej med mitt öppna hjärta..♥

PUWSS!

Betyder ingenting för inget och för det andra.
du är tjock Emmie!
3. Jävla wb!!
4. blonderade ungeee!.
5.Vi bryr oss inte ett skit
6.sluta blogga!!!
7bloggen suger
8 och tvinga mig inte att fortsätta läsa
9.Varför tar du kort på dina bröst.
10.varför super du dig full?????

Emmie svarar!
Ehh,, ursäkta?
1. skaffa ett liv.
2. Hej avensjuka anonyma människa ( har IP. Bara så du vet)
3. Okej, tyck att jag är tjock tyck vad du vill, Men du ska veta att jag är tolv och väger 35 kilo och är smal.. så nee.
4. Wb. Haha okej. Kolla på dig själv då..:O.
5. Har aldrig färgat håret och mitt hår är brun ljust!
6. Nehe, DU kanske inte bryr dig. Men du är ju typ inget :O
7. Tror du att jag ska sluta blogga för att du säger det,, Hmm ne! .
8. Okej. Tycker DU Återigen! och du suger mer.
9. Tvingar ingen läs den inte om du blir så avensjuk då!!
10. Ehh, Vah? Nej, uuuh. Bläää.. Idiot du ee -.-
11. Driker nt... varför du?

Haha okej, jaa jag kanske var lite kaxig, menn jag menar kom igen! Hur omogen får man  vara! haha shit,,´idiot hon ee..
hon är anmäld nu och nu letar jag hem för cp- störda så det ee säkert lungt... Haha

PUWS!





Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: