(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-11-04

Travis Clark, "Många Demi rykten är lögner"
Arkiverat under: Demi Lovato

Travis Clark talade med J-14 om vän Demi Lovaot på rehab: "Jag talar med henne ofta, så jag visste att [många rykten ute] var lögner. Det är svårt för någon av oss att vara i allmänhetens ögon hela tiden. Om jag försvinner för en dag, folk är som, "Han är in rehab och han är helt borta från den djupa änden."

Det är en klassiker, "Tro inte på allt du hör" berättelse. Tyvärr finns det en hel del rykten och en massa lögner där ute. Men på ett positivt sätt hjälper det att alla tillsammans. Människor är det att stödja henne om det är verklig eller inte, vill de att hon ska veta att de är där för henne när hon behöver det.

Det är bara om hur lojala fans. Jag såg henne ett par gånger medan hon var på väg när vi var i samma städer och vi skulle umgås. Det var kul. Vi hade en bra tid tillsammans och hon var helt nöjd och verkligen utåtriktad. Hon var bara Demi som jag alltid har känt och det var helt normalt. Så det är därför jag vet att det inte är en svår fråga. Det har varit oproportionerligt överdriven och som verkligen kan bära på någon. "




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: