(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-10-09

Nick Jonas ENKEL WINS SEPTEMBER
Arkiverat under: Joick

Nick Jonas SIMPLE WINS SEPTEMBER


September var en månad full av aktiviteter för mig. Vi avslutade med den första etappen av The Jonas Brothers Camp Rock World Tour. Det var roligt att turnera med Camp Rock Crew och se er alla på utställningarna. Road Hundar säsong har kommit till ett slut med en stor vinst i Long Beach. Med den vinsten Road Hundar har vunnit säsongen! Det var roligt att spela de olika lagen i hela landet.

På den sista dagen av resan hade jag nöjet att träffa med vinnarna i "Ge tillbaka helt enkelt vinna" Contest. Gavin som är endast sex ger tillbaka till sitt samhälle genom att öka medvetenheten om att städa upp och rädda havet. Elizabeth är medlem i Divabetic och gillar att utbilda folk om hur man äter hälsosamt kan helt förändra ditt liv.

Risha arbetar med kritiskt sjuka barn och hjälper dem att få igenom sin sjukhusvistelse genom att skicka ut jätte täcken sjukhus kort. Tron, som är den kanadensiska vinnare, är en ungdom ambassadör med Edmontons kapitel i JDRF och har gjort promenader i 8 år nu! Träffa och prata med dem inte bara om att ge tillbaka, men hur de lever med sin diabetes varje dag var så inspirerande för mig.

För närvarande är jag i London förbereder sig för O2 Performance av Les Miserables. Då är det bort att starta nästa etapp av våra ord turné i Sydamerika och se mer av dig! Min enkla Win denna månad: Att vara förberedd med rätt tillbehör så jag kan få igenom mitt hektiska schema varje månad




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: