(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-10-07

Selena G, "Cheryl Cole är mycket vacker"
Arkiverat under: Selena Gomez



Selena Gomez älskar Cheryl Cole och hennes musik. Sel sade: "Min dröm skulle vara att arbeta med Cheryl Cole, jag älskar henne och skulle älska att jobba med henne. Hennes låtar är fantastiska och de är så kul. De nästan påminner mig om en modern Britney Spears, eftersom de är som den nya generationen Hit Me Baby One More Time. Rain On Me och stå upp är mina två favoriter. "

Hon är mycket vacker och hon har denna vädjan till henne att för att killar kan vara sexiga, men att flickor kan vara classy, jag gillar det. Hon har varit med om mycket, och jag kan se att hon bär sig själv med en massa av nåd, så jag ser upp till henne. "

Selena gillar andra brittiska songstresses: "Jag älskar Pixie mycket. Jag älskar Cry Me Out, hon har en sådan fantastisk röst. Jag gillar Ellie Goulding också ..Jag har alltid velat vara med i showen men jag har aldrig blivit kontaktad, så jag tror inte det kommer hända något snart. Men jag skulle älska att. Jag älskar XFaktor. Jag titta på den i USA genom YouTube. "




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: