(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-09-30

Selena G, "Har mitt hårda arbete lönat sig"
Arkiverat under: Selena Gomez

Selena G, 'My Hard Work Has Paid Off'

Selena Gomez tecknat över 600 autografer på sin dröm Out Loud lansering på 34th Street Kmart butik i New York City. Selena berättade för pressen: "Det är galet och så stor. Alla mina hårda arbete har verkligen lönat sig, och jag känner mig så lycklig. Jag har alltid velat göra en linje. Det handlade om att hitta rätt företag att samarbeta med, och jag tror Kmart verkligen fick vad jag ville göra med mina fans.

Jag ville inte bara vill smälla mitt namn på. Jag ville att det skulle vara riktiga kläder som riktiga människor kunde bära. Min mamma bär en del av mina skjortor. Jag ville göra en riktigt bra kvalitet kläder linje, och jag tror Kmart verkligen förstod det.




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: