(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-04-25

Taylor Vem är din bästis ??
Arkiverat under: Allmänt

Jag har funderat på det här väldigt länge. Nu är det '' bekräftat att Taylor och Sel e bästisar '' Men hiur många bästisar har du egentligen ?? :S i olika intervjuer har hon sagt : Kelly Pickler e min bästa vän o bla bla bla och sen i en annan intervju : Miley e min bästa vän :S en annan intervju : Abigail ( stavning ? ) e min bästa vän osv.. asså hon säger alltid olika :/ kanske inte i rad men hon har ju gjort så eller`? Det är en av anledningarna jag totalt dissar Taylor :S..:P


Är det selena ?


Eller är det kellie ?


Kanske Miley ?


Eller konstigt nog Demi ? :/ ( Hon har aldrig sagt att hon e bästis men iaf XD )


Ojj eller Abigail ( Stavning ? )

Jag gillar nte den här stilen :/



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: