(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-08-28

Dagens Miley Citat :thumbup:
Arkiverat under: Miley Cyrus


"Jag kommer att göra en konsert och jag tittar ut i mängden och jag får se 3-åringarna. Då ser jag 6 - och 7-åringar bär "Hannah Montana" peruker och allt det här. Och sedan tittar jag ut och se människor som är 18, 19 och 20. Jag tror att anledningen showen har många är att oavsett hur gammal du är, oavsett var du kommer ifrån, har du alltid en dröm eller ett mål som du vill uppnå.Det visar bara en normal tjej att nå sin dröm. Så jag tror att ger lite inspiration till alla tittare.



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: