(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-08-28

Katy Perry "Miley vet vad hon gör"
Arkiverat under: Miley Cyrus

Katy Perry 'Miley Knows What She's Doing'

Katy Perry chattade med Toronto Sun om Miley Cyrus: "Hon vet precis vad hon gör. Jag tror att många av pop flickor som kommer från lite av en kontrollerad (sak), Nickelodeon eller vad det är, alltid känner att de måste att de har fått ..

.. Till ömsar skinn, och blommar igen och fjäril eller påfågel eller något annat.Jag älskar henne. Och jag tror att hon är het. Jag gillar det hon gör. Hon är en smart liten kaka




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: