(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-08-17

Miley " jag började gråta när vi filmade"
Arkiverat under: Allmänt

Miley avslöjade i tidningen M att hennes liv är inte så perfekt som dom flesta tror!

"jag blir frustrerad. Till Exempel någon dag sen när jag inte kunnde min replik rätt när vi filmade, Då började jag att gråta

Min pappa sa. Lunk kompis allt bli okej. och jag sa : nej pappa det blir inte "okej" dagar som som är aldrig roliga !

Ibland när jag sitter i trafiken i LA så tänker jag : snälla gode gud ta hem mig till narvhill bland alla mina kompisar som ´jag kan mysa med. Men på dom dagarna försöker jag säga till mig själv Allt kommer att bli bra!
Pappa sa det till mig hela tiden när jag växte upp!  men jag trodde inte riktigt på det nu innan jag hade det problemet! Jag behöver bara säga det till mig själv och vara posetiv"!

Det säger miley till tidningen M
 Kramar och pussar Emmie!



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: