(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-08-30

Miley Tycker OM Xtina
Arkiverat under: Dagens..


Miley Cyrus var på MTV Hits kallade "Miley's Top 50 Lista After Party TunesDirty var på # 3 plats för hennes bästa party låt och kommenterade Christina Aguilera:

Jag älskar Xtina och jag älskar hennes nya video Not My Self Tonight. Jag älskar att hon alltid går ut ur sin 
låda och jag tror att folk talar om henne, men bara för att vi är förälskad  med henne eftersom hon är den ursprungliga, hon är den som startade allt så faktiskt kopierade hon inte någon annan, människor kopierar Xtina!

Jag håller inte med Miley , Xtina härma Lady GaGa Med Not Myself Tonight , och tycker inte alls om Christinas Dirty Låt, Men ja alla har sina åsikter :)

Källa



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: