(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-08-17

Outfit♥♥
Arkiverat under: Allmänt

jag tycker att Mileys outfit alltid är snygg. Vad tycker ni om den här outfitten
d
Jag bara älskar den!
Och appropå att vi inte får så många komentarer så komentera vad ni tycker om den här outfiten:D

och appråpå att vi pratar om outfit så tycker jag att selena gomez har en jätte bra kläd smak som man brukar säga och vad tycker ni inte om den här sööta♥

fFörlåt för jätte dålig bild men sööt vah? ♥
Det tycker jag.
Och nu när det går så bra med bloggen för oss. tycker ni att vi ska ändra på något. inget stort men kanske dagens bild varje dag elkler något. Det är inte säkert men

KANSKE

Och såklart så vill vi ha KOMENTARER<33!
Det var allt för den här lilla stunden skriver mer sen der kommer ju inlägg varenda minut nu. Ni måste hinna läsa oxå. För fingrarna brinner i oss xD världens bästa bloggerskor:D
AAH=D
ha det  B Ä S T <3// oxoxo Emmie




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: