(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-08-26

Selena Gomez, "Jag vill lära mig spanska"
Arkiverat under: Selena Gomez


Selena Gomez LATINA intervju via Selena-Fan. Vad hon vill ha till jul: "Jag vill verkligen få Rosetta Stone, eftersom jag verkligen behöver lära sig mitt språk [spanska]." Selena är italienska på hennes mors sida och mexikanska på fars sida. Hon blir nervös på Latin Awards visar att hon inte kan tala spanska ..

.. Flytande: "Jag praxis [Spanska], men jag kan förstå det bättre än jag kan tala det. Så i en hel del av mina intervjuer som jag nyligen gjorde, skulle de tala till mig på spanska och jag skulle svara tillbaka på engelska. De var som, "Du plocka upp så lätt," men jag vill inte säga det på spanska, eftersom jag skulle skämmas om I..

röra upp någonting. " hon inte tror att du måste tala spanska flytande att vara en "riktig" Latina: "Vid första jag gjorde, men jag började se alla dessa människor som accepterat mig oavsett det faktum att jag inte tala det. "




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: