(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-08-08

Sötaste Läsarna <3 + Svar På Tal =)
Arkiverat under: Svar på Tal =)

Först vill jag bara tacka www.mileygoraycyrus.webblogg.se och alla andra som har tipsat om min blogg :D

Heej, Jag vill börja säga att din blogg är fantastisk. Värkligen.:D.
Har hört att du har lite segt att uppdatera. Och att du bara tappar läsare:(. det tycker jag är jätte synd. så jag skulle kunna hjälpa dej<3!
Om du vill att jag kan blogga lite så gör jag det gärna. jag är en som persson som brukar blogga åt andra. det är bara att maila mej till emmiebodí[email protected]´
Och om du inte vill så blir jag tacksam för svar. för då om du nu mailar mej så behöver jag ju lösenord och mailadress och allt för att komma in på din blogg. men jag hoppas du vill för jag skulle gärna vilja hjälpa en sån fin persson som du.
HA DET BÄST. MASSOR MED KÄRLEK TILL DEJ ( ps: själv är jag ett miley fan, ett STOR fan men jag kommer ju att blogga om dom andra också och jag kommer att göra långa och bra inlägg i promes) aja har inget mer speciellt att säga förutom att din blogg äger
PUSS MEJ = EMMIE<33!

Svar : Taack så jättemycket ! Jag ska faktist tänka på saken men  tack för komplimangerna <3

Guud vilken fin blogg du har
gjort designen själv eller ?
isåfall vket program
kramkram

SVar : Nej jag har inte gjort designen =) www.mileygoraycyrus.webblogg.se har gjort designen =)
Och Taack så mycket <3

Vem gillar du mest av de du bloggar om?
Måste väl vara Selena, va? Du verkar gilla hennes mest, jag vet inte. Liksom bara undrade :) (Y)
/En nyfiken

Förresten en jättefin blogg :

Svar : Nej jag har inte gjort designen =) Designen är gjord av mileygoraycyrus.webblogg.se =)
Jag Tycker om alla lika mycket ! Det är därför jag bloggar om dom :P Men jag älskar Selena ! Hon är typ min inspiration till allt :D

Hejj! Älskar din header så
Måste fråga, gjorde du din header själv?
O om du gjorde det, gjorde du den i paint eller photoshop? Jag är kanske bara för nyfiken ... hehe :)

Nepp Haha har inte gjort headern :P Svaret på den som har gjort finner du på svaren av dom övriga frågorna XD
Förresten Taack <3 <3


<3



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: