(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-26

I'm back on track :)
Arkiverat under: Annat Roligt =)

Då var julen över.. Jag har haft det jättekul men nu är det dags att blogga igen :) Bara för skojs skull ska jag berätta vad jag fick i julklapp :P Inte så mycket eftersom mina föräldrar vet inte vad dom ska köpa till mig xD Anyway...



Jet Set Addiction Klocka



Britney Spears - Radiance ( Den är uunderaar rekommenderar den ) 


Och sen fick jag 1000 kr, 


Och jag kanske kommer få denna underbara sak som sen julklapp eftersom mina föräldrar inte visste att jag ville ha en xD

*


Den nya Samsung kameran =) det är typ som en systemkamera fast mindre och har 14,5 megapixel och filmar HD och blablabla, den här vill jag absoluut ha :D Sen har den där objektivet som man kan göra effekter... Sök upp den om ni vill ha lite mer fakta xD






Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: