(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-09

It´s NOT true. Och att läsa är ett Måste
Arkiverat under: Allmänt

Att läsa är ett Måste, För jag vill inte gå runt och ha dåligt ryckte för någonting jag inte har gjort.

Då är det såhär att på www.cyrusmiley.blogg.se (FANBLOGG) Så fick hon en komentar på inlägget där miley röker i Hennes nya film LOL, och på den komentaren så stog det att en persson heter Emmie och så stog det Ungefär såhär.

Emmie: Hahaaaaa tror ni värkligen att filmen LOL kommer att komma ut eller? den heter ju lol för att den lurar folk! haha fail!
jävla diss ni är asså. och joooooo miley röker dyyyyygnet ruuuunt och runt och runt...
Haha

och jag har hört ryckten på andra bloggar att dom säger att det är jag från den här bloggen. och jag tycker det är lite tråkigt -.-

Så ni som säger så kan väll sluta med det. vad är det för falska perssoner som sprider falska ryckten -.-

Puss

Kram Emmie


Postat av: Anonym

Haha asså shiiit eller? OMG vad rädd jag blir bara för att jag har skrivit om hur korkad du e på min blogg!



Haha och du vet inte vad den heteeer. Haha loser elr ngt!

Jaah ville bah säga att bloggen är sådär. Gillar nt ennnnns millley cyrusss .



Haha samnning att hon suger.!



Triodde niii visstee det

Inlägget där skrev duuuuu säkkkkkert bara föööör att du aldrig haaar ngt intressaaant om att skriva på blpggen

2010-12-09 @ 14:37:36


Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: