(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-04

Måste skriva av mej mina känslor! <3
Arkiverat under: Allmänt

Som ni alla Miley fans så vet ni kanske att Mileys Väska blev stulen!
I väskan låg både hennes kaemra och Iphone (Mobilen)

Nu har Bilderna börjat läckt ut på nätet.!
Naken bilderna som alla pratar om är FEJK!
Man ser det lungt. Det finns vissa delar tex på en bild på Mileys mage. Inget tatuering!!
-.-
Och på en bild ser man tydligt att Mileys huvud är inklippt.!
Ååååå blir så irreterad att folkt kan störa sej så mycket på en Människa??
Eller e det en tjej och är avensjuk på
Mileys Kropp
Eller bara en idiot som vill jävlas!!

Men ärligt talat. Ni som tycker Miley Är den nya Britney spears, och att Miley mimar
För det första.! Miley är en helt vanlig människa som du och jag!
Hon ee mogen. !
Desutom stör hon sig på hennes Hjärta! Hon har hål i det :(
Folk skriver falska saker som blir till falska rykten!
Men seriöst!
Skaffa er ett liv.! Hon kan väll vara presic som du innombords!
Miley får aldrig ha ett pivat liv. ALLTID är det något eller någon som stör henne.
Hon får skäla ut papparatzi. hon tar handen för sitt fejs. Till och med det kommer ut på nätet då rubriken säger. "Miley vågar inte visa upp hennes ansikte osminkad"???
Och det jag kan tycka e kul med det ee att Miley har en lätt nartulig sminkning med lite mascara.
Och ibland inget smink alls!
Så snälla Miley hatare. Skaffa er ett Liv.
Miley kämpar för det. och gör det oxå! Istället för att vara nerkränkande mot folk!

KOPEIRING TILL ANDRA MILEY-FAN BLOGGAR EJ TILLÅTET! BARA OM NI SKRIVER KÄLLFÖRTECKNING!!!!!
JAG SER OM NÅGON KOPERIRAR!!
TRÖTT PÅ ATT MAN SER SITT EGET INLÄGG PÅ ANDRAS BLOGGAR!
BLIR ANMÄLNING...!

Förlåt om jag kanske värkar arg eller så. men ee lite små irreterad på alla som kränker ner Miley!

Men ni som Älskar henne som jag ha en toppen trevlig Kväll
Puss o Kram!<3




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: