(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-12-09

wtf ?
Arkiverat under: Svar på Tal =)

Haha asså shiiit eller? OMG vad rädd jag blir bara för att jag har skrivit om hur korkad du e på min blogg!

Haha och du vet inte vad den heteeer. Haha loser elr ngt!
Jaah ville bah säga att bloggen är sådär. Gillar nt ennnnns millley cyrusss . 

Haha samnning att hon suger.!

Triodde niii visstee det 
Inlägget där skrev duuuuu säkkkkkert bara föööör att du aldrig haaar ngt intressaaant om att skriva på blpggen

Okej, den här kommentaren är GANSKA korkad, ? 1. Vad snackar du om ? 2. Har du inget jävligt fint att  kommentera så låt bli ?  Skiter i om det är till Emmie eller till mig, och du som visar dig så jävla kaxig så kan du skriva din bloggadress eller namn ? -.-





Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: