(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-01-23

Har Miley Förändrats ??
Arkiverat under: Allmänt

chacha :D !! Jag tycker att Miley har förändrats fett mke.. hon vill bli vuxen för snaaaabt =/ som att medverka i filmen Sex And The City 2.. den e ju fan fett äcklig och passar inte barn under 12 år och han har många fans som är yngre, hennes scenkläder är inte heller så lämpliga för barn heller i konsärer. det jag vill komma till är att jag gillar den gamla Miley mkt bättre .. men det finns oxå positiva saker om den Nya miley ;) 1. Hon gör bättre låtar 2. Hennes stil blir bara bättre o bättre för varje da :O 3. hon börjar ta hand om sig själv och gör det mesta på egen hand... .. Jag läste i J-14 ( en amerikansk ungdomstidning ) att 67 % tycker att Miley är för ung för en tatuering och de som inte tyckte det va nåt me 40 % eller 30 % .. jag själv tycker att det är lagom för att hon gjorde den inte så stor och färgglad, hon gjorde en text under hennes bröst ( hjärtat ) Just Breathe för att hedra hennes vän som dog , kompisen hette Vanessa )  Miley cyrus i filmen Sex And The City 2 , jag tror att hon bara medverkar i en scen :D om ni tar bilderna , sätt LÄNK !!

Postat av: I <3 MILEY RAY CYRUS

gå in här: http://www.designadinblogg.se/2008/september/hogerklicksskydd-med-popup.asp så får du ett sånt där fönster som kommer upp, om du vill göra så att man inte kan ta dina bilder går du in här: http://www.designadinblogg.se/2008/april/hogerklicksskydda-din-blogg.asp

2010-01-24 @ 10:03:16
http://mileycyruz.blogg.se/


Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: