(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-01-24

Liam Hemsworth : Jag Gillar Miley För Hennes SKRATT ;)
Arkiverat under: Allmänt

Liam har sagt att jag gillar MILEY för hennes skratt :P , för första gången håller jag med fast är det därför han gillar henne :P ?? asså jag kan inte rå för det , jag hatar Liam . Punkt slut, och jag tror att det krävs ett mirakel för att få mig att gilla han :P Jag vet att Miley är lycklig och det e ju det viktigaste men jag kan inte bara gilla LIAM, tyvärr :( Jag tycker att Justin Gaston var mkt bättre än Liam.. och det har spridits rykten om att dom har förlovat sig :S men det tror jag inte på !!  

she seems HAPPY =/ but sorry not me ..



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: