(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-03-23

bloggare !
Arkiverat under: Allmänt

Det här är inte något disney inlägg fast ska berätta vad jag tycker om dom olika bloggarna =)

FOKI

Foki är personligen min favvo bloggerska !! Jag ÄLSKAR att hon inte bryr sig
om vad andra tycker och att hon har en egen stil och inspiration !! Hon bloggar också
om roliga och praktiska saker <3


KISSIE

Hatar jag.. Hon e så otrevlig mot andra bloggerskor och tror sig sååååååå
mycket, dessutom e hon inte alls en bra förebild med sitt vilda festande. Så...



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: