(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-05-14

DAMPP PÅ DENNA TJEJ :O
Arkiverat under: Allmänt

Asså det är en tjej i facebook som jag känner och vi har typ tjafsat om Miley !!
Jag hade lagt upp en bild, och då börja tjafset..

Tjejen :
asså omg ee du 12 år och gillar miley cyrus? elr hur man stavar? ohh my guddneesss! :O:O

Jag :Haha och ?? Vad är det för fel ;P

Tjejen :
ee de ee bara skit ungar som gillar henne ...

Jag : Ursäkta ? Vem har sagt det ? Det e inte alls skitungar som gillar henne :S Halva jordklotet gillar henne :S

Tjejen :
ee och halva jordklotet ee skiitungar!

Jag :
Hmm ok sure. Men du ser väll att jag inte snackar skit om MJ så då borde du hålla dina tankar om Miley Cyrus för dig själv. Och Vad är det som gör oss miley fans skitungar ?? :S

Tjejen : ja snackar inte heller skiit om miley men ja säger de ee skiit ungar som gillar henne, vart ja än ser ja ser skiit ungar som har miley väska oo ja vet inte vad oo min kusin som ee 6 år gillar henne hon har sett alla serier oo allt när dem visar konsert då de ee skiit ungar som ee på konserten

Jag :
asså jag förstår vad du menar. Hannah och Miley e en annan sak. De felsta barn går för Hannah och har väskorna som inehåller Hannah. jag gillar både och och kommer alltid att göra det ;)

Tjejen :
nej men ja pratar inte om hannah ja pratar om miley :)

Jag :vet du hue manga 13-18 år som AVGUDAR Henne???

Tjejen : vadå avgudar? asså seriöst vi snackar inte om tupak elr nån annan vi snackar om miley idioten och du sägeer avgudar

Jag : Oomg du har ingen koll..

Tjejen : vadå ingen koll, abri ja har bättre koll än du oo dina kompisar tsm!

Jag : ure, säg vad du vill :/. George jag har inte påstott det fast sök bara på my miley room i youtube och vissa som är 16 och 15 år har skiitstroa miley rum och e typ freaks,

Tjejen : u oo din suuree,asså ingen e intresserad jani alla e lika omogna såå hush bara oo skriv inget efter de här uftt! :@.

Hmm vem fan är det som är omogen här :P

Miles, du e bäst :D

Postat av: Anonym

haha fett synd :O miley är ju as känd och det är skitungar om man säger så som gillar även hannah. Men även äldre också. Det finns även killar som är kära i henne. Party in the usa är inget att tala om ehller. hör killar i skolan lyssna på den i korridoren haha! Miley är bäst på alla vis och har fans i alla åldrar. Och nu när the last song har kommit ut så har alla en helt annan syn på henne och får snart heeeeeeeeela jordklotet som fans :D

2010-05-14 @ 15:09:11
http://makeawave.blogg.se/
Postat av: :)

Till tjejen: lyssna din tönt jag e 13 o e skiiiiiit stor miley fan har du problem med det kom o sej det till mitt face:)

Och du vet inte ett skit om miley om du tror hon e för snorungar lyssna det enda du vet e hannah montana & du vet inget om miles så fuck you and have a good day :)

2010-05-14 @ 18:10:42
http://seldemi.blogg.se/
Postat av: jag vill vara anonym :)

haha vad tönt han är! "du och dina sure" vafan han störde skiten ur mig för han skrev "ee"



Jävla idiot, han kan väl ta lite fakta innan han gör något jävligt dumt! Jag skiter i vad folk säger om miley, men det här störde mig som fan. Jag har precis fyllt 13 år och AVGUDAR henne! Han vet inte vad han snackar om.. omg!

2010-05-14 @ 18:26:35
Postat av: jag vill vara anonym :)

aha, var det en tjej? xD

2010-05-14 @ 18:27:14
Postat av: Anonym

håller med seldemi. Hon vet inget om Miley!

Vad hon har gått igenom eller vad hon gör.

och jag är själv är 14 och är ett stort miley-fan.

2010-05-14 @ 19:29:25
http://mileyraycyrus.webblogg.se/
Postat av: Anonym

serriöst vilken idiot hon är! :o. stör mig som fan på sånna här som sitter och snackar om miley och sen vet dom ingenting om henne!!

2010-05-14 @ 23:06:09
http://mileycyruz.blogg.se/
Postat av: Sabina

gud, hon är bara avundsjuk på henne herregud vad omogen...

2010-12-15 @ 18:12:49
http://miless.blogg.se/


Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: