(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-05-31

HAHA OMG, :P
Arkiverat under: Annat Roligt =)

Kolla typ för en halv timme sen på kanal 5 eller 3 och då var det en serie , jag vet faktist inte vad den heter jag tror den heter något med Suriving surbia eller ngt :P det var en epsiod där en liten tjej skulle skirva en uppstats om att hennes pappa ör en hjälte, sen säger hennes pappa att hon ska göra om uppsatsen för att han itne är det och då säger mamman att det din pappa menar är att han inte är en hjälte, vem skulle du vilja rädda dig ? Zac Efron eller Pappa ? Då sa tjejen : Hmm.. Pappa för att då kan Zac bli skadad, men om du ursäktar mig ska jag gå och kolla på mina mial ( hon e kanske 7 ) asså förlåt för dålig förklaring men jag hitta precis avsnittet :P

Spola till 08:49 =9



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: