(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-05-14

Svar På Frågestunden =)
Arkiverat under: Annat Roligt =)

Favorit låt med jonas brothers? Alla låtar är typ bäst men det är nog Video Girl =)
Favorit disney stjärna? Många, Selena,Miley,Demi,Jonas =) Jag avgudar alla lika mycket =)
Favorit låt med demi lovato? Two Worlds Collide Äger =)
favorit låt med miley cyrus? Just nu, I Can't Be Tamed =)
Har du sett the last song? isf vad tyckte du om den? Ja, jag har sett the Last Song och den ägde, den har ett budskap alla ungdomar bör följa, och den bästa romantiska filmen ever <3 Helt enkelt bäst, jag grät floder under filmen :O

Hur gammal är du?
Jag är 13 =)
Hur länge har du bloggat?
Jag tror faktist i ett halvt år :P
Hur många besökare per dag ? 17 st
Besöksrekord? 20. Det beror på att jag inte bloggat så länge och det har varit ibland att jag inte bloggat så mkt, men nu har jag kommit igång :P

favoritlåt med jonas brothers? Har svarat på den =), Men min andra favvo låt är One Man Show =)
favoritkändisar? Miley Cyrus , Jonas Brothers, Demi Lovato , Selena Gomez , Justin Bieber , Brenda Song, Vanessa Hudgens, Ashley Tisdale, Tiffany Thronton, Sterling Knigt, Nicole Andersoon, Chelesa Staub, AJ Michalka :P
gillar du Justin Bieber? Justin Bieber är okej :P
favoritmat? Hmm.. Grillad Oxfile med Pommes och rödvinssås :P

favoritfärg : Neonfärger, Men mest Chockrosa och Chockorange ;) Jag älskar alla färger typ ;)

Tack för frågorna =)




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: