(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-11-09

Alla Taylor Swift Fans...
Arkiverat under: Andra Kändisar

Taylor Swift ska gästa den svenska talkshowen '' Skavlan '' I December och då har den HÄR tjejen en extra biljett till publiken. Hon kommer att lotta ut en biljett dvs :) Så här är länken till tävlingsinlägget och där finns reglerna för tävlingen, jag kommer inte delta eftersom jag är inget Taylor Swift fan tyvärr ;)

HÄR är länken till tävlingsinlägget :)



Postat av: Tonja

Svar: ja :D

2010-11-09 @ 17:11:21
http://tonjasundman.blogg.se/
Postat av: elin

sv: Asså det funkar inte att ladda ner det, för när nerladdningen är klar så öppnas ju inte photoshop och jag hittar det inte i nån mapp ;s

2010-11-09 @ 20:25:02
http://mileycyruz.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååå vad jäg älskar taylor och jag har en blogg om henne om det står om taylor på din blogg kan du väll skriva in den jag vill att i alla fall nån kollar på den snälla alwayslovetaylorswift.blogspot.com



SNÄLLA

2010-11-10 @ 07:51:34


Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: