(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-11-02

fakta om mig :)
Arkiverat under: Annat Roligt =)





1. Jag älskar skräpmat ? dvs Mcdonalds,Burger King KFC osv..

3 . Jag avgudar David Villa, C.R Torres, Fabregas och Pique ? ( Fotbollspelare ) 

4. Jag har varit i Barcelona och Rom ?

5. Jag bor i Södertälje

6. Jag är inte '' svensk ''

7. Vill flytta till Spanien eller USA när jag blir stor ?

8. Förutom Jonas brothers, selena , miley och demi så tycker jag om Ashley Tisdale, Victoria Justice, Pixie Lott och Lady Gaga och Justin Bieber ?

9. Jag lyssnar helst på Pop eller Rnb

10. Jag grät i Jonas Brothets konsären ?

11. Joe Jonas har lagt märke till mig ??? :O

12. Jag är ett chipsfreak ?

13. Kunde inte hålla mig för gråt i The Last Song ? 

14. Jag bor i en lägenhet ?

15. Jag är VG + till MVG Barn ?

16. Jag hatar MATTE -.- ?

17. Mitt favoritämne är Musik och Spanska ?

18. Jag har aldrig varit ihop eller varit kär i någon vanlig kille ( Det finns ingen att vara kär i -.- )

19. När jag har tråkigt eller när jag är deppig så är min medicin shopping :)

20. Den bästa förebilden enligt mig är nu Selena Gomez :)

21. Jag avgudar Kenza och Foki :)

22. Jag avskyr den lilla bitchen Kissie :)

23. Jag är ganska flummig

25. Har över 50 tidningar ( kändistidningar ) och jag har slängt några från före så det blir nog 80 tidningar ;)

26 . Jag vill ha något yrke inom en kändistidning :)

27 . Jag kan absolut inte leva utan min dator och min mobil.

28. Min favoritfärg är Rosa och Grön :)

29 . Mina föräldrar är inte skilda.

30. Jag heter Jessica Amanda XD



2 av mina älsklingar här <3 Han till höger och han till vänster <3



Postat av: A~

Hur gammal är du?

2010-11-02 @ 14:47:26
http://peaceoutgirl.blogg.se/


Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: