(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-11-01

i will always love you
Arkiverat under: Miley Cyrus



Miley har varit min förebild sedan Hannah Montana börja, jag AVGUDA henne. Jag tyckte hon var rolig och snäll i serien, visste aldrig något om hennes privatliv och alla dåliga skvaller som på går just nu, dom flesta säger till mig nu för tiden : Shit tycker du om den där slampan '' Har du sett hennes senaste musikvideo hon liknar fan en hora'' Men jag skiter i dom här kommentarerna för dom som säger så är inte bättre själv, de inser inte att alla förändras, och mest av allt VÄXER UPP, många i media verkar inte förstå det, jag menar vill dom att Miley ska hålla på med Hannah montana hela livet ? Som sagt miley vill vara en mer '' mogen '' skådespelerska. Och tänk på att hon har det skitsvårt just nu, hennes föräldrar ska skilja sig, tänk hur det påverkar barnet som har levt med sina BÅDA föräldrar i 17 år tsm och sedan bryter dom ihop. Jag har aldrig varit med om att mina föräldrar har skilt sig , och jag hoppas dom inte gör det men jag kan KÄNNA och FÖRSTÅ hur det känns. Miley har lärt mig att '' om du tror på dig själv så är allt möjligt '' och det har det ! Jag va den blygaste och räddaste i klassen och våga knappast snacka med dom '' populära '' tjejerna. men nu skiter jag i dom ;) Miley betyder världen för mig. Allt hon gör är bra och inspirerar mig, hon är en underbar människa, hon donerar pengar till hemlösa, hon donerar kläder till hemlösa, och stödjer jättemånga såna program i USA, och hon har oxå Geturgood on som nu är om bröstcancer. Jag kan förstå att Miley förvändling till en vuxen var oväntad, men alla växer upp i sin egen takt och hon har vääxt upp och blivit en framgångsrik artist/skådis i Hollywood, Så jag skiter fullständigt i om ni hatar miley, jag kommer aldrig sluta älska Miley !





Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: