(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-11-26

Kan forftarande sitta o....
Arkiverat under: Allmänt

ChaCha alla Blogg läser ( puss!<3)
Jag kan fortfarande sitte och dagdrömma framför mileys klänning.. och om ni inte vet vilken det är
Så ee det den här underbara Heelt fantastisk! Eller hur. Miley Jag kan inte fatta hur man kan uppskatta en persson så mkke! Du ee undérbar min störstaförebild. det ee du! <3 Du har gått vidare och jag hoppas det ee det du vill. Älskar dej jätte mkke miley. !!
Kram och puss en av ditt största fan<3 //Emmie<3


Postat av: Biig Biig Fan!

Hello.. Omg ! I´m a Bif Fan! I comming from sweden! Omg I love er Jonas Brhoters And Miley demmi and Selena Omg! Please Answer This! It´s Omg bye my number is 070956746 Byee byee Call mee Omg!!!!!!!!

Lovveeeeeeee Omgg... Gaahh Shit I love u <<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<

2010-11-26 @ 12:18:05


Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: