(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-11-27

mandy jiroux pratar om miley
Arkiverat under: Miley Cyrus



"Vi ser inte varandra så ofta som vi brukade eftersom varje dag var," Let's sleepover! Låt oss göra detta! " Vi har båda varit super upptagen. Jag är super upptagen med tjejerna, och jag ser dem hela tiden, och hon gör sin egen sak, men vi håller kontakten. Hon bjöd faktiskt oss till sitt 18: e födelsedag bash!

Mandy har talat med Miley sedan Tish och Billy Ray beslutat att skilsmässa: "Jag har pratat med henne om andra saker, och hon bara verkar bra. Hon är en riktigt stark tjej. Hon har stor syskon runt henne. De har att göra med det alldeles utmärkt.

Arbeta med Miley var en dröm för mig eftersom växer upp som dansare, är det viktigaste att gå på tur med en enorm artist. Det var fantastiskt. Som artist nu ser jag bara fram till henne eftersom hon är den mest hårt arbetande flickan i världen, och eftersom hon är så hårt och passionerad, hon är som hon är.Oavsett hur tuff dagen är, kommer arbetet först, och du ska känna välsignade varje ögonblick du gör det. "




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: