(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-11-09

Michael Lohan meddelande till Patrick Lovato
Arkiverat under: Demi Lovato

Demi Lovatoär främmande pappa Patrick Lovato sa Radar: "Detta är Förenta staterna, kan jag prata när jag vill till,"på frågan om Disneys advokater och Demi mamma hade krävt att han sluta prata om sina problem. Lindsay Lohans pappa Michael Lohan gav Popeater råd för Mr Lovato:

"Det finns två skäl till varför jag inte har någon respekt för människor som pratar eller kommentera om andra. Först beror det på, i de flesta fall är de individer som söker utifrån och in, och de passerar dom eller kommentera på människor de inte vet någonting om. Det andra skälet är att ..

.. De är för fega för att säga det till personen själv frågar jag Demi Lavato far att avstå från att åsnearterna uttalanden om min dotter [Lindsay], eller säg det till mitt ansikte själv. Och i så fall får jag betala för transport och hans räkningar sjukhus. "




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: