(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-11-13

skit uppdatering..
Arkiverat under: Annat Roligt =)

Jag vet att det inte har varit en sån bra uppdatering, men det är helg så jag kanske inte kommer uppdatera så bbra, och plus för att min laptop är förstörd och måste kontrolleeas och bla bla bla så måste jag ha det stationära datorn jag inte använt på länge :) men jag kommer kunna använda min laptop imorgon eller på måndag :) Och jag har so much going on i helgen så det blir ingen bra uppdatering men det kommer vara som vanligt på Måndag :D




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: