(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-10-15

danielle fishell pratar om Miley
Arkiverat under: Miley Cyrus

Miley Cyrus Boy Meets World TOPANGA?

Danielle Fishel, som spelade Topanga om Boy Meets World, berättadeHollywood Life hon skulle älska Miley Cyrus att spela rollen om det gjordes i en långfilm: "Den första person som dyker i mitt sinne är Miley Cyrus! Är det konstigt?

Jag tänker inte ljuga, jag gillar Miley Cyrus, jag har hennes låtar på min iPod på min springa lista." Dock är hon inte en anhängare av Miley senaste beslut att vara sexig offentligt: "Jag ifrågasätter hennes senaste besluten!

Hon löpande över hela sängen och pantless i limon, var Topanga så duktig och Miley är bara en stygg flicka, [men] hon kan helt sätta på en peruk och vara någon ELSe. Så ta en peruk på henne och hon kunde vara Topanga! "




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: