(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-10-18

Demi : Mobbare Fick mig att Gråta
Arkiverat under: Demi Lovato



"Mobbning är något som jag gick igenom när jag var 12 år gammal. Jag slutade faktiskt upp lämnar skolan på grund av det. Jag minns bara det hårda tider som jag gick igenom som orsakat problem som jag kämpar med varje dag i dag. Jag var tappningen upp 100 procent och en dag var jag i ett badrum

och ljusen var ute, jag kunde inte vända dem på eftersom man måste ha en nyckel i en separat del av skolan. Jag ringde bara min mamma och jag grät och jag sa "jag inte vill gå till skolan längre." Det var en tuff tid var jag själv. Jag skolad hem med Selena så hon var en god vän till mig sedan och hon fortfarande är. "


Åhh stackarn :(

Postat av: I got the Miley Cyrus virus

stackars Demi!

2010-10-18 @ 16:00:21
http://cyrusmiley.blogg.se/


Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: