(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-10-07

My Life Would SUCK without ya ...
Arkiverat under: Annat Roligt =)

Jag är så jävligt trött, jag har aldrig varit med om att jag ska bli RETAD för personer jag AVGUDAR, Jag är så trött på killarna som hela tiden retas t.e.x Justin Bieber Är En Bög, Fan Jonas Brothers kan dra åt helvete, Miley är en bitch och hur i helvete kan du kolla på Hannah Montana och Disney Channel, så där ser en normal dag ut för mig, jag tar inte åt mig men jag börjar få nog, varför så jävla avundsjuka ? Låt era problem för er själva, jag kan bara inte leva utan Jonas Brothers eller Miley ELLER SELENA OCH DEMI, dom är min medicin varje dag, förut hade inte jag någon självförtroende alls, jag tyckte jag var tjock och ful, men sedan lärde jag mig av DEMI att man ska älska den man är och vara stolt över att man är kurvig, då ändra jag mig, jag försökte att älska min kropp och nu har jag lyckats med det. Mina idoler är inte bara idoler, they're so much more, dom är mitt liv, utan dom hade mitt liv varit mörkt.. Jag förstår att det här inlägget inte är intressant för er, men jag behöver en plats där jag kan uttrycka mina känslor, och jag tyckte att den bästa platsen var här, i bloggen. Alla får tycka om vem man vill , man ska inte bli mobbad och retad för det, som sagt vi tycker olika.



Dagen jag kommer sluta älska er är den dagen jag slutar andas..



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: