(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-10-06

Selena Gomez, "I'm Going To Cry .."
Arkiverat under: Selena Gomez

Selena Gomez, 'I'm Going To Cry..'

Selena Gomez avslöjade att hon kommer att gråta när Magi på WaverlyPlacera slutar efter fyra säsonger: "Jag kommer att vara det värsta en, kommer jag att vara en absolut röra, det kommer att bli hemskt. Jag bad faktiskt inte ha en levande publik visar att dagen eftersom det kommer att vara så svårt för mig.

Det kommer inte vara så svårt för David [Henrie] och pojkar. De är killar, så de kommer att se ut, "Okej, det var kul, se er". Men jag tror att Jennifer [Stone] och tjejerna kommer att gråta .. Vi är fortfarande lastbilstransporter med. Vi är på vår tionde avsnittet just nu så vi slutar upp säsong fyra, då vi ska göra en annan ..

.. Film för kanalen och då jag tror att det blir det. Det är mycket bitterljuvt men det är en underbar kapitel i mitt liv som jag aldrig kommer att förlora, jag ska alltid ha min Disney Kanal familj.




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: