(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-10-13

Selena, "sociala nätverk kan vara skrämmande"
Arkiverat under: Selena Gomez



Selena Gomez HULU intervju. Hur har Twitter & Facebook hjälpte dig? Jag tror att sociala nätverk är mycket viktiga. Jag tror att vara en del av Facebook och MySpace och Twitter, alla dessa saker, det är verkligen häftigt. Det är ett bra sätt att hålla kontakten med dina fans och låt dem veta vad du sysslar med.

Det är lite läskigt ibland eftersom det är väldigt personligt, så jag försöker använda det för vad det är till för. Jag använder det för att påminna mina fans hur mycket jag uppskattar dem och hur mycket jag älskar och bryr sig om dem, och vad jag gör och vad jag gör och se hur de gör, och vad svaret är. Det är väldigt snabbt och det är väldigt omedelbar.

Föredrar agerar eller sång? jag bara inte riktigt lita på mig själv. En dag vaknar jag och jag är så besatt av min musik och sedan nästa dag vaknar jag och jag är bara så in i min film och vill veta vad som händer i denna värld och i min show.Så jag vet inte riktigt lita på mig själv just nu. Men jag tror att i framtiden när jag blir äldre och jag vill att allt ska sakta ner, jag tror jag kommer att vilja vara i filmen.

Skriver du dina egna låtar? jag gör, men den hemska del för mig, den olyckliga delen, skulle vara att behöva göra allt på en gång, så jag kan inte ge individuell uppmärksamhet att jag skulle älska att ge. Min studio tid är ytterst dyrbar, så jag kan inte gå in och spendera, som, två dagar med att skriva en låt, eller tre dagar att skriva en låt. Jag måste gå in där och spela in låten.




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: