(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-10-27

selenas intevju med cosmpolitian UK
Arkiverat under: Selena Gomez

selena-cosmo-3

Selena Gomez med i Cosmpolitan Storbritannien. På BFF Taylor Swift: "Det är så roligt för att på så många sätt vi är samma person som den freaks oss.Hennes bror kommer även säga "ni har samma skratt!" Men sedan finns det andra sätt där var så olika, där vi liksom kompletterar varandra så jag känner mig

som vi slags har samma mentalitet om den här branschen och vi bara stödja varandra och hela allt vi går igenom, vi vet att vi båda förstår. Vi är båda går igenom en hel del av samma saker, så vi är alltid där för varandra. "

Är det viktigt för dig att ha vänner inom industrin? "Ja, eftersom jag har vänner som är i den här branschen, och de som inte är det. Det är viktigt att ha båda, så ja det är viktigt att ha någon som förstår vad du gör. "

Hur kopplar du av? "Jag gillar att hyra film, stänga mina gardiner, få i min träningsbyxor och bara titta på tusen olika filmer och slag bara koppla från allt."Vad är din skönhetsvård? "Många människor är alltid som" varför aldrig bryta ut dig? " Jo det är utgör hälften av tiden! Så du kan inte se om jag gjorde.

Jag brukar alltid säga att du måste tvätta ansiktet varje kväll och varje morgon och jag är besatta med att tvätta mitt ansikte. Jag har hela denna rutin, jag gör exfolierande, jag tonern och fuktkräm - Jag gör alla det. Jag liksom älskar att ha ett rent ansikte eftersom jag måste sminka upp en hel del så jag älskar att få bort det och bara koppla av. "




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: