(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-10-18

Selenas Shopping
Arkiverat under: Selena Gomez



"När det gäller shopping jag älskar ett fynd.Jag brukar inte spendera mer än $ 20 varumärket, vilket är ca £ 15. & Jag mår så mycket bättre att köpa en topp för $ 20 som inte är så annorlunda från den som kostar $ 200.

Det är verkligen ovanligt att jag köper något dyrt, och om jag gör, jag tänker på det om och om igen innan stänker ut. När du ser mig på röda mattan, jag brukar i kläder som jag har valt ut och lånat, och jag förmodligen inte kommer att bära en andra gång, så jag ger dem tillbaka. Normalt är de för dyra för mig att äga ändå. "




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: