(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-09-12

Chloe Bridges "Jag är närmast Nick Jonas"
Arkiverat under: Andra Kändisar

Chloe Bridges 'I'm Closest To Nick Jonas'

Chloe Bridges Roliga fakta från Hollywood LifeThe Jonas Brothers jag närmast på inspelningen av Camp Rock 2 är nog Nick. Jag var ganska mycket bara arbeta med honom och han är stor! Jag skulle vilja gå på college .. . Kanske Tulane ..

.. Eller någonstans i området. Jag har precis börjat ta några college klasser. Jag bara tar antropologi och statsvetenskap och jag tar dem i en vanlig klass. Jag är dubbelt ledade i mina armbågar och rygg så när jag var liten, kunde folk se alla freaky saker jag kunde göra och de skulle berätta för mig att gå med Cirque de Soleil! Jag råkar älska Special K men jag älskar att sova i.

Jag är egentligen inte en morgon person. Överallt folk säger att jag ser ut somAngelina Jolie. Det är ganska galet och jag hör det varje gång jag träffar en ny person .. även på köpcentret. Jag är ganska fokuserad men jag är singel och redo att mingla.




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: