(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-09-26

Demi '' Kändisskap kan vara överväldigande"
Arkiverat under: Demi Lovato



Demi berättade till Yahoo"Jag älskar mitt jobb, men de negativa saker i media kan bry mig. Det har även funnits tillfällen då mina föräldrar har varit orolig för det. En gång de väckte mig mitt i natten efter att ha hört ett rykte om att inte ens i närheten av sant.

Det kan överväldigande och jag typ känner för, "Vad gör jag detta för?" Jag tillbringar all denna tid arbetar så hårt bara för folk att dålig mun mig. Men då ska jag titta på ett par idolfilmer att människor har tagit sig tid ur sin dag för att göra, och det är det som gör det värt. "




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: