(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-09-14

Demi Lovato, "I Like Tinted Moisturizer"
Arkiverat under: Demi Lovato



Demi Lovato Sjutton intervju. Fave skönhetsprodukter? Dessa Clean & Clear produkter har räddat mitt liv! Jag vaknar och använda Morgon Burst Cleanser, det ger mig energi, eftersom den har spruckit pärlor energi och då använder jag finish Pore Perfecting lotion efter ..

Jag kan verkligen inte se en por i ansiktet. Det är Pore Perfecting Moisturizer, det är min favorit! Och så använder jag Deep Cleaning sammandragande på natten.Jag älskar verkligen In-dusch ansiktsbehandling. Det är bra att använda när du konditionering håret ..

Vad smink typ använder du när du för en förtroende-booster? Definitivt tonad fuktighetskräm. Jag tycker inte om att använda en massa concealer, när jag bär en hel del jag känner att jag får en cakey ansikte så med en tonad fuktkräm får du nog täckning att känna trygghet men inte för mycket.

Alla må-bra råd? Jag gick igenom ett skede av riktigt dåligt självförtroende och jag skulle vakna varje morgon och tittar i spegeln och säga "Du är fruktansvärt underbart." Det är en bibelvers, även om du inte är religiös, kan du titta i spegeln varje dag och säga att du är, fantastiskt och underbart och känns riktigt bra om dig själv.




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: