(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-09-25

Demi pratar om sin nya tatuering
Arkiverat under: Demi Lovato



.. Jag bestämde mig för jag ville verkligen göra det, så det var första gången jag inte behövde någon där som en förälder. Men jag vill ha mer [tatueringar] och jag är glada att kunna precis som ringa en vän och vara som, "Jag vill ha en tatuering, let's go." Jag har en fjäder bakom mitt öra, och det ärligt inte betyder någonting. Jag tycker bara det är gulligt.

Det är en ljusblå fjäder, men det ser mer ut som ett löv, så jag måste fixa det. Jag har en sida pjäs som säger "You Make Me Beautiful" och det är en låt av Bethany Dillon. Orden var så uppmuntrande och lyfte mig genom en riktigt mörk tid i mitt liv.

Det är lite av en kristen tatuering, så för mig är det religiösa, men det kan vara för någon .. Jag bara ändra det för att jag börjar bli äldre och jag känner mig mer bekväm i saker som gör mig att känna mig mer självsäker!




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: