(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-09-26

Kevin Jonas '' Jag älskar att vara gift ''
Arkiverat under: Jonas Brothers



Kevin Jonas är mycket glad att han gifte sig med frisör Danielle Deleasa. Han berättade The Daily Record"Jag älskar det. Jag kan absolut rekommendera den. Om du har rätt person och jag gör! Jag definitivt älskar att vara med henne.Jag gjorde definitivt rätt beslut. "

Nick & Joe vill inte rusa in i något: "Den person du möter eller datum måste gillar dig för vem du är. Jag tror att det tar tid att hitta någon så. Det finns ingen anledning att rusa något liknande. Jag tror att du måste ta din tid med det.

Du lär känna personen och se till att deras hjärta är på rätt plats. Du måste lita på dem. Jag tror att förtroende är den största sak. Jag tror att vi skriver låtar om egna erfarenheter och relationer. Det är ganska där vi vill diskutera våra personliga liv en hel del. Vi gillar att hålla det så.




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: