(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-09-07

Kevin och Danielle Jonas Lake Worth Beach
Arkiverat under: Kenielle

Kevin & Danielle Jonas Lake Worth Beach

Från oceanUP användare MILEYLUVER15: Kevin Jonas, Danielle & Big Rob på Lake Worth Beach, Florida på måndag 6 sep mitt på dagen. Jag såg Kevin om på en solstol prata med Big Rob. Jag tänkte gå närmare men Big Rob börjar smädar hans finger som en "nej nej nej tecken, inte kommer närmare".

Jag var inte ens nära, men han skrämde mig. Kevin verkade irriterad, Danielle talade det mesta och garvade bakom Big Rob. Några av dansarna och Camp Rock var där. 4Mdot gick på jet ski och Ashlee Nino.




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: