(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-09-29

Ny Intervju Med Sel
Arkiverat under: Selena Gomez

Selena Gomez Britney Spears COVER?

Selena Gomez AHN intervju: På sjunga live och säger samma vers två gånger @ GMA: "Jag tycker det är häftigt. Jag älskar när dessa stunder hända eftersom då får jag skratta åt mig själv." På "naturligt" och hennes genre: Jag tycker "naturligt" öppnade många dörrar för mig musikaliskt. Inte bara för att det var den första låten att gå upp 40 för mig och det var fantastiskt och jag inte förvänta sig att göra så bra. Men jag tycker bara vibe och den känslan är där jag ville vara i min musik. Detta är min genre.

Det är där jag hör hemma. Jag älskar att pop vibe dans och jag ville bara hela den andra posten har det. Har du varit på en klubb? Nej har jag inte. Det är det som är så roligt. Jag hör att "Round & Round'is gör riktigt bra i klubben diagram.Jag är som "Cool! Jag kommer aldrig att kunna höra det, men sval. " på Monte Carlo costars: Jag lärde mig så mycket av dem. De är alla riktigt professionellt och flickorna och jag skulle ha en massa "flickor nätter" och jag har aldrig riktigt gjort det förut med mina flickvänner.

Vi skulle gå till kaféer och vi vill höra musik och små barer på hotellen där jag kan, um, faktiskt sitta i baren i Budapest och har en Sprite. Är du en Glee fan?jag är! Ja. Jag ska vara ärlig, jag har inte titta på första säsongen. Men när jag gjorde filmen med Cory, jag trodde han var den trevligaste killen någonsin så jag hamnade som tittar och blev förälskad i den. Jag tycker det är så roligt. Britney Spears episod kommer upp.

Är du ett fan? Ja! Jag kan inte vänta. Herregud. Favvo Britney låten?"överbeskyddade". Jag vet inte om jag kan göra det en ändå. Jag älskar "överbeskyddade". Jag vill göra det en så illa. Du ska! Hon var runt din ålder för när hon spelade in det




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: