(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-09-16

Selena G, 'I'm Still A Normal Teenager'
Arkiverat under: Selena Gomez

Selena G, 'I'm Still A Normal Teenager'

Selena Gomez Teen Vogue intervju citat: "Barn får aldrig en chans att prata med mig eftersom de ständigt betrampas av äldre människor, så jag försöker att dra dem åt sidan och ta sig tid .. Jag älskar Marchesa och Christian Cota, men min vardag ser verkligen avslappnad. Jag vill att mina fans ska veta att dessa är de typer av bitar jag verkligen bär. " On "ett år utan Rain'a album:

"Människor kommer att bli förvånad. Det är en äldre, mer kraftfullt ljud .. " "Jag kan fortfarande gå igenom vad varje normal tonåring går igenom: jag är uppväxt, förälskelse, med sorg, som handlar om vänskap. Jag bara inte få ett skåp eller gå på balen. Jag skulle älska att ha dessa två saker. "




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: