(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2010-09-11

The Jonas Brothers Are Not djurparksdjur"
Arkiverat under: Jonas Brothers


Jonas Brothers"Camp Rock 2 CoStar Meaghan Jette Martin kupade till Yahoo!:"Folk glömmer att de är mänskliga och jag tycker illa om att eftersom de inte djurparksdjur. Det är roligt eftersom människor blir elak.

Jag gick till Kids Choice Awards med dem och fotografer var verkligen skrek åt dem och jag var som, "Det gör mig verkligen inte vill se ut där borta", det är så respektlöst. Jag glömmer att de är kända, jag vill, "Du är inte så cool,

Jag är här för att hålla dig ödmjuk!'' på att arbeta med Jonas Brothers: "Man blir hatar postmeddelandet du vill, "Ni har tagit en Jonas Brother, jag hatar dig" eller "Du kramade en". Jag menar, de är bra och alla men jag skulle inte döda mig för dem! "



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: