(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2011-01-02

Älskling
Arkiverat under: Allmänt

- Älskling När något kommer så kallas det nytt.
När något försvinner så kallas det förändring.
När du kom till mig så kallades det underbart.
När du försvinner så går det inte mer.
Alltså, det går inte mer.

Emmie♥ Tilda låt det fortsätta så. Du och jag till döden.
Du är min dagliga GROG älskling.

Tilda, mår så jävla bra av dig. Jag gör fan allt för dig, det vet du. Du är ljuset i mitt mörker, jag andas så länge du andas. Dagen du slutar älska mig, då tar jag livet av mig. Du är mitt allt, bästavän. Älskar dej sjukt gumman.

Japp, It´s true.. 

Skulle ge dig hela världen om jag kunde, du får mig att må bra när jag mår som sämst.
 Älskar dig bästavän! Du är så fucking underbar, en vän i nöden. Hand i hand livet ut, du betyder gumman! :* <3

Min fina syster,

Du gör mig glad när jag är dyster.

Den man ringer till i dåliga tider,

Jag gör allt för din skull, känslosamma strider.

Du betyder allt och lite till,

Alla dagar tillsammans har vi kämpat, jag hoppas du vill.

Vandra en till stund,

Kanske upp i bergen och enda ner till lund.

Vi skrattar och leker och har det underbart,

När man är med dej Tilda, då blir allt så solklart.

Jag kan inte leva utan dej, inte andas utan din luft,

Du har något speciellt, kanske ditt grymma förnuft.

Alla våra minnen, som alltid finns i mitt hjärta,

Den där dagen du vet, en jävlig smärta.

Men jag vet det Tilda, tre ord bara,

Snälla, fina, rara.

Jag älskar dej!

Du reste mig upp efter alla gånger jag ramlat,

Det gör ont, alla tårar som jag samlat.

Jag hoppas du vet det syster,

Jag älskar dej.

Du kom med en väldig fart,

Utan dej Tilda, blir nog livet aldrig klart.

När livet var som helvetet så kom du,

Du är bäst på jorden, det vet du ju.

Syster, jag hoppas att du vet att jag älskar dej mest på jorden,

Jag vill påminna dej ofta, om just de orden.

Du är så vacker, så himla underbar,

Så fantastisk bäst och så fucking rar.

En bra vän som alltid finns där,

Du ska veta att jag väntar på dej, jag står ju här.

Japp tilda... skrev allt det här till diig, Du sa veta det...

Älskar digg sjukt.. Du skulle ha gjort exakt likadant om du hade en blogg <3

LOVEU!!




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: