(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2011-01-02

Emmie hissar och dissar
Arkiverat under: Allmänt


Sms: Jag älskar sms typ när man får, Älskar dig, Fin du ee eller du är omtyckt :D

Kompisar: Snälla, söta, hjälpsamma kompisar vill man alltid ha!

Fredagsmys: Det ee super och oftast gott, Eftersom att man har lite mys så kanske man har någon chips påse brevid knät, Vem vet?

Filmer sent på kvällen: Helst komedi, Inte skräck filmer.. Bhhh...!

Koftor: Mysiga, Som man värkligen trivs i!

Äkta vänner.. Såna man värkligen litar på<333



Fejk vänner: Jag vill alltid ha sanna vänner, Inte några som ljuger för en och snackar skit bakom ryggen.
Vänner mig är Hjälpsamma, Tåliga, Intressant, Underbara och så som vänner ska vara inte,
Otrevliga , snackar skit bakom ryggen på en, och allt sånt dumt man gör

Dålig skoldag: Jag könner att jag alltid vill komma hem en skoldag med att dagen har slutat perfekt!

Mår dåligt: Är nog det jobbigaste jag vet..!

Skit bakom ryggen: När jag får reda på att någon snackar skit om mig bakom ryggen på mig så får jag en dålig känsla i magen..

Hämd: Jag tycker att det ska vara bra hämd. Inte dumma saker

Dåliga saker: Dåliga saker är alltid dåligt...

Hoppas ni håller med mig om Diss! Men hiss tycker ju alla olika ;)
Haha men japp!

Idag ska jag till min kompis hanna. Hon har fått en liten hundvalp! Och hon har redan en hund. så det blir två hundar! Kuligt;) Men japp. Ses bitches..



Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: