(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2011-01-01

Mitt Nyår! (Emmies)
Arkiverat under: Allmänt

Cha sööötisar<3!

 

OMG! Vilken natt det har vart, Haha! Helt slut nu. Vi åkte till några kompisar kl 8 på kvällen ;). Tiden blev lite… Försenad om man kan säga så.. Haha nee men det var kul. Kl 12 gick vi ju ou och pangade! Haha vi hade köpr 5 tårtor.. Haha. Aa visste inte heller vad det var först..

Men det är som en hel kartong fast men massor rakerter som smäller på en gång! Det var kul! Kl kvart över 12 gick vi upp till johanneslunds tippen! Det är stockholms största tipp! (berg typ) Dom bodde nära där. Och man ser ju typ ända bort till stan (a´. Haha . Maten var jätte god. Jag kan inte ladda upp bilder men det blev till förätt: Rostad maka med räkröra. Det kanske inte låter så gott. Men det var super :D! Varmrätt: Kött ( vet inte vad för slags) Med pommes och Beanes sås. Och det var ju grönsaker såklart tiill tillbehör! Och jag öste och jag menar det värkligen! Öste på med grill grydda! Hahadet var kul! Men det är ju hott också! Annars så skulle jag aldrig göra det ;). Haha. Men till efterätt så blev det glass. För det var så mycket barn. Så jaa. Men glass är alltid gott! Sen när barnen la sig (dom var typ 3,4,6,7 år) då var det bara jag camilla,Josefin och joanna och jag kvar! Dom var 1 år äldre en mig. Då tog vi popcorn,Chips,Ostringar och ostbågar ;) Haha Tjockisar vi ee ! Nee. Men det var gott!

Vi satt på en film. Den hette typ Borta bra, Men hemma sämst! Haha super kul film! Det var en familje komedi! Men shit.. Kissade nästan på mig känndes det som:O. Klockan gick. Och aa vi gick ut och smällde som jag sa!

Jag bestämmde med pappa också att jag ska ha godis förbud :O! Eller löfte om man kan säga så. Jag har godis löfte.. Men det är lugnt. Det finns ju chips.. :D. och om jag klarar det så ska jag få 600 kr av pappi och få gå och köpa lösgodis! Det blir 10 kilo! Haha snacka om TJOKI! Thihiihi.. Men jaa. Är ni redo för 2011 nu då. (JAAAA) vad bra ;) (a´. Haha. Jag vaknade nyss. Jag la ju mig typ halv 3 igår kväll! Men det var det värt för jag hade det super kulllllll!

Men nu har jag satt på mig mys kläder. Gråa mjukisar, Vitt linne, Och en svart skön kofta. + sköna strumpor OFC! Det måste man ju ha om man vill könna sig mysig!

Jappjapp! Jag sitter här och mummsar chips jag också! Ja, jag får ju inte godis så.. Jag vet inte om jag kommer klara löftet :S Men jag viillll jue^^!

Jag hoppas 1011 blir så bra som 2010, För det har vart det absoluta bästa året för mig!!

Aja, Pussar och kramar! Hoppas ni har haft ett bra nyår! Komentera det då isåfall! Jag är jätte intresserad vad ni har gjort för kuligt! :D

PUWSS!  Ett mönster är aldrig till för att följas!

Haha sötwiss! Hoppas du orkade att läsa :O. Det var väll ganska mkke! Puws!Haha stor bild?? LOVEU!




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: