(document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers) { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;
2011-01-26

Outfit + mer ;D
Arkiverat under: Allmänt



Ah.
Du heter: Emmie ..
Låt just nu: Nelly- Just A Dream
Beroende av: hhöhh.. Ingee ;D
Favoritkaraktär(er) i film: Venne.
Vem behöver du mest just nu: Mina kompisar .. ♥
Vad tror folk om dig: Snäll, Glad Rolig Chey ;D
Stämmer det: hoppas det .
Vad får du oftast komplimanger för: Mitt självförtroende.
Vad säger du för att imponera på någon: Hej jag heter Emmie vad heter du ?
Hur imponerar man på dig: personer som skiter i vad andra tkr.
Brukar du skratta för dig själv? Hah, skojjar du eller ? ;D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Då ses vi där <3
Vem var det ifrån : Cecilia
Är nummer 3 i din kontakt lista snäll ?: Ah ♥
Vilket nummer gillar du minst i din kontakt lista?: 15 :O
Varför gillar du inte den siffran?: För att där är det en Idi*os nummer ;D
Vilken är din favoritmålning? Hmm ? det var nog den jag ritade till Emelie där det var ett hjärta på som det stog inuti :Älskardig . så var det lite suddigt oxxå ! Extra fint !
Vart bor du: Hemma. 
Trivs du där: Ahh.
Äger du några converse: aa. 
Festar du mycket: Typ inte. När mina kompisar fyller år..
Vad har du för mobil operatör: Telenor.
Är du allergisk i mot något: näe. 
Nästa mål i ditt liv: Ehmm. Varför ska jag tänka på det.
Hur svarar du i mobilen: Haaalojjj ;D
Vem ringde du senast: Felix
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Typ hur mår du blablabla ;D
Antal sömntimmar inatt: Venne
Sov du ensam: Ah
Tycker du om din pappa: Ja
Brukar du komma i tid: Oftast ja.
När mår du bra: När jag är med mina nära och kära
När blev du fotad senast: Idag faktiskt :D
Vanligaste färg på dina kläder: olika 
Vad tycker du om fötter:  Det ee vanliga fötter. Inget annat xD Eller är det bananer ?
Är du smart: Nee, Inte i matte iaf ;D
Är du aktiv i skolan:  Njao... Venne ;D
m/vilka saknar du just nu: Massa
Favorit dryck på morgonen: Jucie
 du benen: nää 
När brukar du gå och lägga dig: när jag känner för det
Är du blyg: nej.
Vill du hellre ha mail än brev: ah.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ah, OFC
pytt offentligt: aa.
Har du varit full? nej.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: leva livet
Använder du stjärnor eller kajal: Inget av det.
betytt mest i ditt liv: Mamma & pappa, samt några äkta vänner.
Är du nöjd med ditt liv: Ah, 
 vad vill du ändra på: Heeeeeeeemligt..
Är du bortskämmd: Hmm ? Av vissa, jaa ;D
Är du kär i någon just nu: Nejao.. Venne
Vilken svordom använder du mest: Alla du kan tänka dig, hah ;D
Vilken tid är din väckarklocka ställd på: 6
dina bästavänner många
tv pogram:väner




Ditt namn:
Kom ihåg info?
E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar: